1. Možnosti doručení přes PPL
Rozšířili jsme naše služby a nyní nabízíme doručení také prostřednictvím PPL. Můžete si vybrat jednu z následujících možností:
Doručení kurýrem až k vám domů
Vyzvednutí na pobočce PPL ParcelShop
2. Informace o doručení
Před doručením obdržíte automaticky email a SMS zprávu, kde bude uvedeno dvouhodinové časové okno doručení a telefonní číslo na řidiče.
Pokud vás kurýr nezastihne, pokusí se doručit zásilku znovu následující pracovní den. O druhém pokusu budete informováni prostřednictvím SMS a emailu.
3. Co dělat, když vás kurýr nezastihne ani napodruhé?
Zásilka bude uložena na depu po dobu 7 dní. Obdržíte o tom informativní email.
Na základě vaší žádosti může proběhnout další pokus o doručení.
4. Změny dispozic doručení
Pokud potřebujete upravit doručení (např. změnit adresu nebo datum), můžete to udělat na webu www.pplbalik.cz.
5. Výhody služby PPL
Sobotní doručení na vybrané lokality.
PPL ParcelShop – možnost výdeje a příjmu zásilek na 1 350 pobočkách po celé ČR.
Po doručení na ParcelShop obdržíte SMS s informací o uložení zásilky (maximální doba uložení je 7 dní).
Přesměrování zásilky na ParcelShop lze provést dodatečně přes web, telefonicky nebo emailem.
6. Kde najdete ParcelShop?
Přehled všech poboček ParcelShopu naleznete na mapě dostupné ZDE