Ve snaze přilákat pozornost na svoje výrobky, tenkrát zrovna terénní vozidla Autochenilles, organizoval André Citroën a jeho týmy, rozsáhlé a náročné expediční výpravy. Automobilům Citroën se, tak jako prvním, podařilo překonat Saharskou poušť napříč celou Afrikou a zdolat Himaláje do Číny s cílem v Pekingu.
První výprava měla za cíl překonat Saharskou poušť tam a zpět. Tímto výkonem demonstrovali odolnost a přizpůsobení techniky a vozidel extrémním podmínkám. Této výpravy se zúčastnil i sám Citroën. Po celou dobu výpravy bydleli a nocovali pouze v provizorních táborech. Byla to tedy i obrovská zkouška lidí. Vedení výpravy přenechal A. C. badatelům Georqes Maria Haardtovi a Louis Adouin Dubreuilovi. Součástí týmu byli samozřejmě filmaři a dokumentaristé, kteří tuto událost museli přiblížit celému světu. Vznikl dokument "Raid Citroën: Přechod přes Saharu", který byl součástí propagace a reklamy firmy. Výprava z Touggurt do Timbuctu a zpět se uskutečníla od 17. prosince 1922 do 7. březnam 1923. Byly použité polopásové automobily Autochenille 10CV. Na základě těchto výprav vznikly v pozdější a současné době další komerční expedice a Raidy, ale také závody a rallye, jakou je například Rallye Indianopolis, Rallye Dakar , který se koná od roku 1978 a další.
Další dobová videa: Autochenille 10CV André Citroën