Přihlásit | Registrace

2CV CLUB.  | NERUDA SERVIS Shop Jesenice

Nákupní košík
Celkem položek:
Košík
 
2CV SCHEMATA- MANUÁLY

DS SCHEMATA- MANUÁLY

17th INTERNATIONAL CITROËN CAR CLUBS RALLY TORUŃ, POLAND 14-18.08.2024

AUTOSERVIS

 

2CV CLUB

QR VIZITKA ESHOPU

MODELOVÉ ŘADY 1919-2016

Vyhledávání
 
 

RENOVACE 2CV - Z ČERVENÉ, ČERNÁ

2CV6

 

Renovace tohoto vozidla, myslím tedy tohoto typu se řadí mezi ty jednodušší. Je to trochu stavebnice. Auto se tak i prodávalo. V krabicích a majitel si ho mohl složit sám. Taková IKEA. Samozřejmě prodávaly se i složené. Jak všichni, skoro všichni víte, tak 2CV se vyrábělo ve Francii a v mnoha dalších státech. Jedna z největších produkcí připadala Portugalsku. Auta z této země tomu odpovídají. Ne, že by vše z Portugalska bylo špatný, ale zde vyrobené 2CV byly vyrobené snad z plechu, který ležel několik měsíců na dešti, kde chytil hloubkovou korozi už na dvoře fabriky. Dál se na korozi vozidel silně podepsalo to, že vozidla nebyla oštřena žádnou antikorozní úpravou.  Díky tomu taháme kachny z hrobu a stavíme je někdy opravdu od znova. Tady opravdu skoro vše nové. Citroën 2CV.

 
 
 

Renovace motoru 2cv - Krok za krokem

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Z ČERVENÉ STARÉ, ČERNÁ NOVÁ.

Fotografii kompletního auta před renovací nemáme. Tak začneme tou finální.
 
Fotografii kompletní...
Rozebrat vozidlo je poměrně hračka. Zejména pro ty co to dělají každý den.
 
Rozebrat vozidlo je ...
 Radíme, vše důkladně zdokumentovat. Foťák a blok je nutný.
 
Radíme, vše důkladn...
Každý detail vymontujte a překontrolujte.
 
Každý detail vymontu...
Odpojení karoserie od rámu.
 
Odpojení karoserie o...
Rez je opravdu všude.
 
Rez je opravdu všude.
Rám je tak vetchý, že se pod vahou motoru láme.
 
Rám je tak vetchý, ž...
Rampička světel. Nou koment.
 
Rampička světel. Nou...
Motor a převodovka je opravdu hraní. Dají se udělat hezké a plně funkční za poměrně málo peněz. Tedy pokud je dobrý základ.
 
Motor a převodovka j...
Koroze rámu. A na tomto lidi ještě jezdí.
 
Koroze rámu. A na to...
Náboj kola si většinou říká o nové ložisko, gufera a svislý čep.
 
Náboj kola si většin...
Poloosa o manžety a někdy nový kloub.
 
Poloosa o manžety a ...
Opravovat toto se opravdu nevyplatí. Kupte nový.
 
Opravovat toto se op...
Koroze je všude. I uvnitř šasi.
 
Koroze je všude. I u...
Tlumiče. Nejsou li vyteklé většinou fungují.
 
Tlumiče. Nejsou li v...
Upevnění pérovacích jednotek, zejména přední, je někdy nerozebiratelné a musí se uříznout.
 
Upevnění pérovacích ...
Obaly pérovacích jednotek udělejte nové. Jsou v nabídce i z nerezu.
 
Obaly pérovacích jed...
Rádi Vám s nimi pomůžeme.
 
Rádi Vám s nimi pomů...
Oprava pedálové stěny. Tou se většinou začíná.
 
Oprava pedálové stěn...
Dá se opravit černým plechem nebo koupit celou pedálovou stěnu.
 
Dá se opravit černým...
Je na vás jak si vyhrajete. Můžete vyklepat profily nebo ne.
 
Je na vás jak si vyh...
Dodržujte rozměry. Nezdá se to, ale každý milimetr je někde znát.
 
Dodržujte rozměry. N...
Průměrný čas na holý skelet je asi 150 hodin.
 
Průměrný čas na holý...
Není samozřejmě budka jako budka.
 
Není samozřejmě budk...
Používejte barvy nebo zinkový spray.
 
Používejte barvy neb...
Dělejte vše důkladně.
 
Dělejte vše důkladně.
Pečlivě.
 
Pečlivě.
S radostí.
 
S radostí.
Spodní lem zadního čela jsou tři plechy na sobě. Někdy to místo vypadá jako zdravé, ale není tomu tak.
 
Spodní lem zadního č...
Podběhy se pokuste zachránit. Dělají se také, ale je to již pro znalejší a šikovnější klempíře.
 
Podběhy se pokuste z...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na motory je opravdu skoro vše.
 
Na motory je opravdu...
Nevíte si rady? Zavolejte nám.
 
Nevíte si rady? Zavo...
Nejhorší na těchto dílech - čelní sklo, stěrače a klapka vzduchu je těsnost proti vodě. To je nekonečný příběh.
 
Nejhorší na těchto d...
Černá není příliš praktická.
 
Černá není příliš pr...
Vše co je na vnějšku auta perfektně vyčistěte nebo dejte nové. Dělá to dojem.
 
Vše co je na vnějšku...
Nárazníky v nerezu.
 
Nárazníky v nerezu.
Nosiče v mnoha modifikacích.
 
Nosiče v mnoha modif...
Střechy v 19 barvách.
 
Střechy v 19 barvách.
Černé a chromové zátky. Alu lišty.
 
Černé a chromové zát...
Chromy a hliníky. Kryty blatníků.
 
Chromy a hliníky. Kr...
Nádhera. Někdo namítne, že je to moc přeprťaný, že to v originálu takto nebylo.
 
Nádhera. Někdo namít...
Ale jeďte na sraz, kde nebudou krasavci, exoti, úpravy a tuningy. Jen sériovky.
 
Ale jeďte na sraz, k...
Bude  to nuda. Každý ať si to postaví jak chce. Jak se to jemu líbí. Že není něco originál, jak to vyjelo z fabriky nevadí.
 
Bude to nuda. Každý...
Hezký svezení.
 
Hezký svezení.
 
 
 
 

2CV SLUNÉČKO

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2CV JURGEN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Neruda-Servis s.r.o.
Budějovická 111
252 42 Jesenice u Prahy

tel.: ++420 241 932 456
tel.: +420 241 932 475
mobil: +420 603 802 623
e-mail: eshop.nerudaservis@seznam.cz



Vyrobil FT Sun