Renovace tohoto vozidla, myslím tedy tohoto typu se řadí mezi ty jednodušší. Je to trochu stavebnice. Auto se tak i prodávalo. V krabicích a majitel si ho mohl složit sám. Taková IKEA. Samozřejmě prodávaly se i složené. Jak všichni, skoro všichni víte, tak 2CV se vyrábělo ve Francii a v mnoha dalších státech. Jedna z největších produkcí připadala Portugalsku. Auta z této země tomu odpovídají. Ne, že by vše z Portugalska bylo špatný, ale zde vyrobené 2CV byly vyrobené snad z plechu, který ležel několik měsíců na dešti, kde chytil hloubkovou korozi už na dvoře fabriky. Dál se na korozi vozidel silně podepsalo to, že vozidla nebyla oštřena žádnou antikorozní úpravou. Díky tomu taháme kachny z hrobu a stavíme je někdy opravdu od znova. Tady opravdu skoro vše nové. Citroën 2CV.