Přihlásit | Registrace

2CV SAHARA.  | NERUDA SERVIS Shop Jesenice

Vyhledávání
 
 

2CV SAHARA.

RENOVACE SAHARY NENÍ RENOVACE KACHNY

              V roce 2004 jsme získali k renovaci zajímavý objekt.  Jmenuje se Citroën 2CV  Sahara. Majitel z Německa ho zakoupil na Islandu, kde stál mnoho let pod okapem. Neustálé vlhko se samozřejmě podepsalo na jeho stavu a tak z auta mnoho nezbylo. Z karoserie pouze dva horní oblouky a část přední kapoty. Jinak bylo vše použito z 2CV nebo vyrobeno na zakázku.

 
 
 
 
 
 
 
 

LEGENDA S POHONEM 4 KOL. CITROËN SAHARA

Na pařížském autosalónu vystavil Citroën v roce 1948 neobvyklé vozidlo, jehož vzhled a pojetí vyvolával úsměv v mnoha tvářích návštěvníků. Citroën 2CV. Ještě více rozpaků vyvolal model vystavený o jedenáct let později.  "Takové malé primitivní auto a ještě do terénu. To je nesmysl." Byl představen model pod názvem Sahara, později Citroën 2CV 4x4. Je to příklad technického důvtipu a přemýšlení.

 
 
 
 
 
 
 
 

SAHARA V ČESKU

Sahara po renovaci na STK Chodovec.
 
Sahara po renovaci n...
Nekonečné hodiny štelování slavily úspěch.
 
Nekonečné hodiny šte...
Test zadních brzd a může do provozu.
 
Test zadních brzd a ...
Na testovací jízdě u auto Babiš v Mnichovicích.
 
Na testovací jízdě u...
Testovací jízda v Nespekách.
 
Testovací jízda v Ne...
Při předávání majiteli v Německu.
 
Při předávání majite...
 
 
 
 

PÁR ZÁBĚRŮ Z RENOVACE SAHARY

Sahara v pokročilém stadiu renovace.
 
Sahara v pokročilém ...
Celá horní část kapoty byla vyrobená nová.
 
Celá horní část kapo...
Dveře byly použity z 2CV. Vstupy nalévacích hrdel byly vyrobeny nové na dřevěných kopytech.
 
Dveře byly použity z...
Nádrže musely být rozebrány a vypískovány.
 
Nádrže musely být ro...
Zadní blatníky jsou ze sériové dvojky. Vyříznuté, přetvarované a rozšířené. Přesně podle originálu.
 
Zadní blatníky jsou ...
Nastavení zadních blatníků. Musí být vidět bodové sváry. Je patrné zavaření otvoru pro nalévací hrdlo.
 
Nastavení zadních bl...
Zadní kapota a čelo jsou nově vyrobené.
 
Zadní kapota a čelo ...
Některé díly jsme museli vyrobit ve spolupráci se specialisty.
 
Některé díly jsme mu...
Když bylo vozidlo dovezeno do servisu mělo uhnilé téměř vše od půlky dveří dolů. Zbyly pouze dva základní oblouky s příčnými nosníky.
 
Když bylo vozidlo do...
Některé díly nám daly opravdu zabrat. Převodovky měly roztrhané obaly. Koupit jiné a poskládat je tak, jak byly v originálu nebylo snadné.
 
Některé díly nám dal...
Každý detail je nutné řešit pečlivě, jedině tak se vám to nevrátí.
 
Každý detail je nutn...
Práci usnadní výborná dokumentace před rozebráním.
 
Práci usnadní výborn...
Nezdá se to, ale na renovaci takového dílu potřebujete 18-20 hodin.
 
Nezdá se to, ale na ...
Některé díly jsou z druhovýroby, ale jsou.
 
Některé díly jsou z ...
Čalounění sedaček je v tomto případě opravdu legrace.
 
Čalounění sedaček je...
Výsledek je naprosto dobový. Takto to vypadalo, když to vyjelo z fabriky.
 
Výsledek je naprosto...
 
 
 
 
 
 
 

Neruda-Servis s.r.o.
Budějovická 111
252 42 Jesenice u Prahy

tel.: ++420 241 932 456
tel.: +420 241 932 475
mobil: +420 603 802 623
e-mail: eshop.nerudaservis@seznam.cz



Vyrobil FT Sun