Osa je určená k tahání automobilu bez řidiče. V zemích EU, (V ČR NENÍ POVOLENO), je možné táhnout vozy do hmotnosti 750kg, takto je technicky považováno za přívěsný vozík.
Vozidlo se při tažení také chová jako čtyřkolový vozík s ojí.
Na 2CV rámu vepředu na stranách jsou dvě „oči“, do kterých se nasadí čepy tažného zařízení. Pro bezpečné tažení je požadována důsledná kontrola „očí“, zda jsou v pořádku, čili neporušená, správné velikosti a dostatečně pevně přivařená. Některá 2CV která mají nově koupené rámy mohou mít jen jedno oko, potom tedy pro použití Tažné osa Triangle by se muselo druhé oko odborně navařit.
V taženém automobile se musí zajistit aby klíč ve spínací skřínce byl v poloze odemčeno. Čepy se v „očích“ vymezí ze spodu a se shora masivní podložkou a zabezpečí se proti vypadnutí závlačkou. Podložky a závlačky jsou součástí sady.
Dále se musí použít bezpečnostní ocelové lano, stejně jako při tažení vozíku.
Souprava musí mít zabezpečené zadní osvětlení, které se zapojuje klasicky do zásuvky u koule. Dlouhým kabelem se vede podél taženého automobilu, nebo se prostrčí vnitřkem a je ukončena sdruženými koncovými světly. Světla mohou být opatřena silnými magnety pro bezproblémové uchycení na karoserii. Osvětlení není součást výrobku. U osvětlení musí být trojúhelníkově odrazky jako u přívěsného vozíku.
Povrchová úprava černá barva
Včetně soupravy koncových světel na zadek taženého auta.
Závěs, tažné zařízení ( Koule)Závěsné, tažné zařízení, ( koule). Zařízení je dodáváno s testem ECE, který je schválen pro EU. Přípustné zatížení pro 2CV je 270kg nebržděný, 400kg bržděný přívěs. Bez elektrické sady, kt ... |
4.927 Kč / Ks
s DPH |